Ta strona używa COOKIES!

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

Fitness

Fitness





HIIT

Trening o zmiennej intensywności ćwiczeń, połączenie cardio ( biegi, podskoki elementy sztuk walki ) z ćwiczeniami wzmacniającymi. Zaletą treningu jest redukcja tkanki tłuszczowej, poprawa wytrzymałości, siły i szybkości.

CROSS

Ogólnorozwojowy program, który kształtuje formę i siłę organizmu. NA całym świecie uprawiają go zarówno zawodowi sportowcy, emeryci, jak i mamy, które chcą po ciąży wrócić do formy. Głównym założeniem treningu jest osiągnięcie sprawności w dziesięciu różnych obszarach fizycznych. Należą do nich: wydolność krążeniowo-oddechowa, wytrzymałość, siła, gibkość, moc, szybkość, zwinność, równowaga, koordynacja i dokładność.

TRENING OBWODOWY

Zajęcia prowadzone w systemie obwodowym (stacyjnym), na sali ułożone są stacje na których ćwiczymy we własnym tempie określony czas np 60s następnie 15s to czas na odpoczynek i zmianę stacji.

TBC

Zajęcia ogólnorozwojowe prowadzone w rytm dynamicznej muzyki, skupiające się na ćwiczeniach wszystkich partii ciała od ramion poprzez biust, brzuch, uda i pośladki. Podczas zajęć możemy wykorzystywać stepy, gumy czy hantelki.

SHAPE

Zajęcia wzmacniające i kształtujące ciało, niewielka intensywność i nieskomplikowany pod względem koordynacyjnym zestaw ćwiczeń pozwala uczestniczyć zarówno początkującym jak i zaawansowanym klubowiczom.

CHAMPION PUMP

Zajęcia wzmacniające ze sztangą mające na celu wzrost wytrzymałości i siły mięśni oraz wyrzeźbienie ciała bez efektu "przypakowania".

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Trening obejmuje ćwiczenia rozluźniające, wzmacniające i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe. Zajęcia skierowane szczególnie do osób, które pracują w pozycji siedzącej lub stojącej.

FIT BALL

Zajęcia na dużych piłkach. To wspaniały trening ogólnorozwojowy. Ćwiczenia na piłce świetnie wzmocnią nasze ciało w odciążeniu kręgosłupa. Piłka jest wykorzystywana jako jeden z lepszych pr zyborów do treningu funkcjonalnego, podczas którego nie izolujemy pracy mięśni, trenujemy kompleksowo całe ciało i jednocześnie wzmacniamy mięśnie posturalne, poprawiając naszą równowagę i siłę wewnętrzną.

JOGA

Sposób na osiągnięcie spokoju ducha oraz sprawniejszego, silniejszego ciała. Regularne wykonywanie asan- pozycji jogi, pogłębia świadomość ciała, jego stabilność, uelastycznia je i wzmacnia, a jednocześnie budzi w ćwiczących witalność, regeneruje siły, jest wytchnieniem od codzienności. Regularna praktyka, dzięki precyzji i koncentracji przywraca równowagę psychiczną, przynosi odczuwalne efekty terapeutyczne, uwalnia od stresu, lęku niepokoju. Wyjątkową cechą jogi Iyengara jest wykorzystanie licznych pomocy umożliwiających poprawne wykonywanie asan osobom o indywidualnych ograniczeniach czy dolegliwościach, dlatego jest odpowiednia dla każdego, w każdym wieku. Wszystko, czego potrzebujesz do życia i działania nosisz w sobie.

PILATES

System pilates to połączenie jogi, baletu i ćwiczeń izometrycznych. Według założeń Pilatesa, metoda ta przyczyniać się ma do: wzmocnienia mięśni bez ich nadmiernego rozbudowania, odciążenia kręgosłupa, poprawy postawy, uelastycznienia ciała, obniżenia poziomu stresu oraz ogólnej poprawy zdrowia osób ćwiczących. STEP–zajęcia choreograficzne przy użyciu stopnia o regulowanej wysokości

ZUMBA

Połączenie tańca, fitnessu i dobrej zabawy. Zajęcia taneczne które w łatwy i przyjemny sposób pozwalają pozbyć się zbędnych kilogramów jak i poprawić kondycje fizyczną.

TRAMPOLINY

Zajęcia prowadzone przy muzyce na specjalnych mini trampolinach. Trening łączący w sobie dużą dawkę wysiłku i zabawy. Proste skakanie na trampolinie może dać Twojemu ciału więcej korzyści niż myślisz. Udowodniono, że skakanie na trampolinie jest dziesięć razy skuteczniejsze niż bieganie. Jak to możliwe? Dzięki nieustannym zmianom grawitacji więcej mięśni jest jednocześnie zaangażowanych w ruch, przez co podnosi się efektywność ćwiczeń. Co więcej, w czasie godzinnego treningu jumping fitness możemy spalić aż 800 kcal! Jeśli więc szukasz sposobu na skuteczną utratę kilogramów, ten typ ćwiczeń jest dla Ciebie idealny.

TRX

System Profesjonalnych lin TRX® wykorzystuje masę ciała i grawitację, aby stworzyć opór podczas ćwiczeń, dlatego dodatkowe obciążenia nie są konieczne. Trening w zawieszeniu poprawia balans mięśni, stabilność stawów, zwiększa mobilność i wzmacnia niemal wszystkie mięśnie ciała, przez co jest bardzo pomocny w uprawianiu niemal każdego sportu. Poprawia również postawę i zapobiega urazom, może być także wykorzystywany w rehabilitacji. TRX® pozwala na wykonanie ponad 300 ćwiczeń górnych i dolnych części ciała; każde można stopniować w zależności od poziomu sprawności. Wielkość oporu można dostosować poprzez przemieszczanie punktu zaczepienia i kąta nachylenia ciała.

PERSONAL CLASSES

Autorski program treningowy, jedyny w Toruniu, na którym to uczestnik treningu przy pomocy trenera realizuje własne cele treningowe. Zajęcia grupowe jeszcze nigdy nie były tak spersonalizowane co przejawia się w indywidualnie dobranych ćwiczeniach dla każdego z uczestników. Twój cel Plus wiedza trenera sprawią że efekty pojawią sie szybciej niż kiedykolwiek .

Wirtualny spacer

Zobacz nasz klub od wewnątrz!